ANPING KANGERTONG HARDWARE & MESH CO., LTD

Fatturisti chì affettanu a vita di u screnu mud shaker

  • Fattori chì affettanu a vita di u schermu di u mud shaker

    Per l 'usu di fangu shaker di più imprese, u costu di usu schermu un annu ùn hè micca una piccula spesa, i seguenti à capisce i mutivi di i danni facili di u screnu shaker.

    I mutivi principali per u dannu rapidu di u schermu di l'agitatore di fangu:

    1. A qualità di a maglia schermu hè un fattore impurtante chì provoca a maglia schermu per esse dannighjata troppu prestu.Se u materiale di u screnu ùn pò micca risponde à i requisiti di screening di u materiale, u screnu hè dannatu rapidamente.I clienti in a selezzione di a macchina vibrante di u screnu volenu ancu sceglie a maglia adatta.

    2. A forza di tensione di u screnu ùn hè micca abbastanza, cusì chì a vibrazione di u screnu, di solitu longu u bordu di u screnu o u bordu di a frattura di striscia o danni.

    3. U schermu in generale hà a strata di u schermu superiore è a strata di stress inferiore.Hè necessariu chì i 2 strati sò strettamente assuciati.Se u prucessu di pretensione di u screnu hè poviru, quandu a strata di stress in u fondu di u screnu hè tesa, a strata di u screnu ùn hè micca tesa, cusì a distanza trà a vibrazione di a rete di u screnu hè troppu grande quandu a macchina di u screnu hè travagliatu. è a parti di cuntattu di u quadru schermu ùn pò esse effittivamenti pressatu, chì hè dinù unu di i mutivi di i danni schermu troppu viloci.

    4 prublema alimentazione materiale, perchè in u prucessu di travagliu schermu vibrating, alimentazione cuntinuu, ma s'è l 'un-tempu alimentazione troppu, impediscenu u muvimentu nurmali di materiale nantu à a superficia schermu, micca solu fàciule à fà u screnu fatigue sciolti, è sarà. riduce assai a quantità di manipulazione di materiale.Una volta per dà un gran numaru di materiali, si farà in u funziunamentu sbilanciatu di a carica di cliccà subitu aumentatu, micca solu fàciule à dannà u screnu, ma ancu fàciule à causà danni à u mutore di vibrazione, cusì in u materiale à l'alimentazione uniforme. .In u modu di alimentazione di una forza d'impattu forte, deve esse stallatu à u buffer di buffer di schermu vibrante, u materiale di u schermu d'impattu direttamente cunsumerà a forza di vibrazione generata da a surgente di vibrazione, più prubabile di causà danni à u screnu è a fatigue di u screnu.


Tempu di Postu: 28-Mar-2022